Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η PHILOXENIA ΣΕ ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙ!!!
28-11-2012, 12:04 PM, (This post was last modified: 28-11-2012, 12:06 PM by helexpo.)
#1
Η PHILOXENIA ΣΕ ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙ!!!
Επικέντρωση στην εξωστρέφεια με την προσέλκυση εμπορικών επισκεπτών από τέσσερις ηπείρους και υιοθέτηση μίας νέας, δυναμικής ταυτότητας, είναι τα στοιχεία, που συμπυκνώνει η PHILOXENIA 2012, η οποία πραγματοποιείται από τις 22-25 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Η PHILOXENIA με την μακρόχρονη παρουσία της αποτελεί αφενός τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα για τους εκθέτες και αφετέρου δημιουργεί νέες προοπτικές για τον τουρισμό όχι μόνο σε πανελλαδικό, αλλά και σε διεθνές επίπεδο.

Στη φετινή διοργάνωση θα βρεθούν πάνω από 100 ξένοι εμπορικοί επισκέπτες, εκπρόσωποι σημαντικών tour-operators και τουριστικών φορέων από το Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Ρωσία, Ιορδανία, Κίνα, Νιγηρία, ΗΠΑ. Μ. Βρετανία κα..

Η 28η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA, την οποία θα εγκαινιάσει στις 22 Νοεμβρίου η Υπουργός Τουρισμού, κα. Όλγα Κεφαλογιάννη, φιλοδοξεί να ενισχύσει το ρόλο της ως το πιο σημαντικό τουριστικό φόρουμ της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής.

Στην έκθεση θα εκπροσωπηθούν ταξιδιωτικοί προορισμοί απ' όλο τον κόσμο, με πάνω από 15 άμεσες ξένες συμμετοχές, ενώ το παρόν θα δώσουν και τουριστικές επιχειρήσεις από την Ελλάδα εκπροσωπώντας διαφορετικούς τομείς του κλάδου και έχοντας τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τους διεθνείς εμπορικούς επισκέπτες.

Οι εγχώριοι τουριστικοί προορισμοί θα αναδειχθούν με τον βέλτιστο τρόπο, καθώς 8 Περιφέρειες της χώρας θα είναι παρούσες με περίπτερα, στα οποία θα παρουσιάσουν το φυσικό περιβάλλον, τα μνημεία, τις διαδρομές, τα τοπικά παραδοσιακά προϊόντα και την τουριστική υποδομή της κάθε περιοχής.

Ειδικότερα, παρούσες θα είναι οι Περιφέρειες Ιονίων Νήσων, Θεσσαλίας, Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Πελοποννήσου, Δυτικής Μακεδονίας, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίοου.

Παράλληλα, το Συνέδριο για τον Θρησκευτικό & Πολιτιστικό Τουρισμό, θα αναδείξει όλες τις προοπτικές αυτού του είδους της τουριστικής ανάπτυξης, ενώ οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τους νέους τουριστικούς προορισμούς και να κερδίσουν μεγάλες προσφορές.

Η υλοποίηση της PHILOXENIA 2012 πραγματοποιείται από τη HELEXPO, σε συνεργασία με την εταιρία Artion Conferences & Events, ενώ η έκθεση τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA). Χορηγοί επικοινωνίας της έκθεσης είναι o Επενδυτής, o Ελεύθερος Τύπος, το Κοσμοράδιο και το tvexporeport.com.

Εκτός από το Συνέδριο Πολιτιστικού και Θρησκευτικού Τουρισμού, πολλές ακόμη παράλληλες εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της έκθεσης, αναδεικνύοντας όλα τα επίκαιρα θέματα, που αφορούν στην τουριστική ανάπτυξη.

Εμπορικοί Επισκέπτες

Στη φετινή PHILOXENIA θα φιλοξενηθούν 100 εμπορικοί επισκέπτες από τη διεθνή τουριστική αγορά. Ενδεικτικά, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες προέρχονται από τις εξής αγορές:

10 από την Κίνα
10 από Ουκρανία & Ρωσία
περισσότεροι από 10 από τις Βαλκανικές χώρες και την Τουρκία
15 από τις παραδοσιακές, μεγάλες αγορές της Γερμανίας και της Γαλλίας
5 και πλέον από την Ινδία
τουλάχιστον 5 από τη Μεγάλη Βρετανία
5 από τις ΗΠΑ, Βραζιλία και Ν. Αφρική
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην έκθεση θα εκπροσωπηθούν οι ιδιαίτερα σημαντικοί διεθνείς tour-operators Thomas Cook και AURORA Travel – Tours, με εκπροσώπους τους από την Ευρώπη και την Ασία, ενώ μεγάλη επιτυχία αποτελεί το γεγονός της συμμετοχής της Ευρωπαϊκής Ποδοσφαιρικής Ένωσης UEFA.
Συνέδριο Θρησκευτικού-Πολιτιστικού Τουρισμού
Οι προοπτικές ανάπτυξης συνεργασιών στο πεδίο των προσκυνηματικών-πολιτιστικών περιηγήσεων, που τις τελευταίες δεκαετίες προσελκύουν παγκοσμίως εκατομμύρια επισκέπτες, θα βρεθούν στο επίκεντρο του διεθνούς συνεδρίου «Θρησκευτικός και Πολιτιστικός Τουρισμός στην Νοτιανατολική Ευρώπη, Μοντέλα Ανάπτυξης- Δυνατότητές Συνεργασίας».

Το συνέδριο, που πραγματοποιείται στις 22 Νοεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο «Ν. Γερμανός» στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, διοργανώνεται υπό την αιγίδα των ΗΑΤΤΑ και ΣΕΤΕ, με την υποστήριξη του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης και της Αγιορείτικης Εστίας.

Στόχος του είναι να συγκεντρώσει απόψεις και προτάσεις συνεργασίας για την ανάπτυξη του προσκυνηματικού τουρισμού. Εστιάζει δε, στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιανατολικής Ευρώπης, καθώς η παράδοση και οι ιστορικές συνθήκες δημιούργησαν μνημεία πολιτισμού - προσκυνήματα πίστης και μνήμης, που ενισχύουν τους δεσμούς μεταξύ των λαών και συμβάλλουν στην κατανόηση των ιδιαίτερων πολιτισμικών τους στοιχείων.

Μέσα από τις θεματικές ενότητες του, θα αναδειχθεί η Θεσσαλονίκη, αλλά και η Ελλάδα, ως προορισμός θρησκευτικού-πολιτιστικού τουρισμού και αφετηρία για προορισμούς ανάλογου ενδιαφέροντος στα Βαλκάνια.
Επιπλέον θα αποτυπωθούν οι δυνατότητες ανάπτυξης θεματικών μουσείων, ως πόλων έλξης τουριστών, αλλά και θα διερευνηθούν οι προοπτικές συνεργασίας μεταξύ φορέων, όπως η Πολιτεία, η Εκκλησία και τα τουριστικά γραφεία προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης του θρησκευτικού και πολιτιστικού τουρισμού.

Ανάμεσα στους εισηγητές είναι ο Πρόεδρος του HATTA, κ. Γεώργιος Τελώνης, εκπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριαρχείου ο μητροπολίτης Πέτρας και Χερρονήσου κ. Νεκτάριος, ο πρόεδρος του Συνοδικού Γραφείου Προσκηνυματικού Τουρισμού της Εκκλησίας της Ελλάδος μητροπολίτης Δωδώνης κ. Χρυσόστομος και εκπρόσωποι από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και την Εκκλησίας της Κύπρου, από την Τουρκία, ο δήμαρχος Μάτσκα, κ. Ερτουργούλ Γκέντς (στον οποίο υπάγεται διοικητικά το μοναστήρι Παναγία Σουμελά), ο Διευθυντής του τομέα Ιατρικού και Θρησκευτικού Τουρισμού του υπουργείου Τουρισμού της Ιορδανίας κ. Saed Zawaideh, καθηγητές πανεπιστημίων και εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων και φορέων από τις χώρες ενδιαφέροντος.
Επιστημονικός υπεύθυνος του συνεδρίου είναι ο πρόεδρος του τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ κ. Χρυσόστομος Σταμούλης και σύμβουλος προγράμματος η δημοσιογράφος κα. Σοφία Πακαλίδου.

Παράλληλες Εκδηλώσεις

Στο πλαίσιο της φετινής PHILOXENIA, πραγματοποιείται πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων, με αντικείμενο την τουριστική ανάπτυξη και το μάρκετινγκ.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετιγκ (ΕΙΜ) του Tμήματος Μακεδονίας της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) υλοποιεί forum με θέμα τη Θεσσαλονίκη ως πόλος έλξης και ως εξαγωγικό τουριστικό, πολιτιστικό και επιχειρηματικό προϊόν.

Κύριος στόχος της εκδήλωσης, που θα διεξαχθεί στις 23 Νοεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο Νικόλαος Γερμανός της ΔΕΘ, είναι η ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε ένα δυνατό brand, του οποίου θα παρουσιαστούν μέσα από μια swot analysis τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, οι δυνατότητες και οι αδυναμίες, έτσι ώστε η πόλη να καταστεί ένας από τους σημαντικούς τουριστικούς και συνεδριακούς προορισμούς, τόσο στην ευρωπαϊκή, όσο και την παγκόσμια αγορά.

Στο forum θα συμμετάσχουν, εκτός από τους εκπροσώπους φορέων και την τοπική αυτοδιοίκηση, διακεκριμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι θα καλύψουν θέματα που έχουν σχέση με το μάρκετινγκ, τον πολιτισμό, τις τουριστικές υποδομές και την επιχειρηματικότητα. Επίσης, θα παρουσιαστούν πετυχημένα παραδείγματα (best practices) ατόμων, που ασχολούνται με τούς παραπάνω τομείς.

Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης και ανάμεσα στους εισηγητές, που έχουν προσκληθεί είναι εκπρόσωποι του ευρύτερου τουριστικού κλάδου, όπως η κα. Handan Boyce, Γενική Διευθύντρια του Ηail Congress Center, ο επικεφαλής του Travel & Conferences Services Division της UEFA, κ. Πάνος Τζιβανίδης, o Δρ. Δημήτριος Μπούχαλης, που είναι Καθηγητής Τουρισμού, Μάρκετινγκ και Τεχνολογίας και Υποδιευθυντής του Κέντρου Τουριστικής Έρευνας του Πανεπιστημίου του Bournemouth στην Αγγλία κ.α.

Ακόμη, στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων πραγματοποιούνται τα εξής:

Στις 23 Νοεμβρίου η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων διοργανώνει ανοιχτή συνεδρίαση του συμβουλίου των Προέδρων της. Την ίδια ημερομηνία η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου υλοποιεί συνέντευξη τύπου, ενώ το Let’s Go Travel Net θα κάνει παρουσίαση των τουριστικών υποδομών της Μαγνησίας.

Στις 24 Νοεμβρίου ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Μακεδονίας-Θράκης διοργανώνει Συνέδριο με θέμα: Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές της τουριστικής βιομηχανίας. Παράλληλα, το Οικομουσείο Αγροτικής Ζωής Ορεινής Ρεθύμνης-Κουρήτια Οδός πραγματοποιεί ημερίδα, ενώ το Συμβούλιο των Διοικήσεων της κάνει η Συνομοσπονδία Επιχειρηματικών Ενοικιαζόμενων Δωματίων-Διαμερισμάτων Ελλάδος. Η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής-Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής πραγματοποιεί ημερίδα με θέμα: «Χαλκιδική: Ελληνικό Πρωινό & Περιβαλλοντική Διαχείριση» και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης εσπερίδα με αντικείμενο: «Η επιχειρηματικότητα στη Θεσσαλονίκη από το 1912 έως σήμερα και ο ρόλος της στην οικονομική ανάπτυξη της βαλκανικής ενδοχώρας». Επιπλέον, ο Δήμος Μήλου (Milos Phenomenon) παρουσιάζει το τουριστικό προϊόν του νησιού και υλοποιεί γευσιγνωσία τοπικών εδεσμάτων, ενώ ο φορέας Jordan Tourism Board και ο Διευθυντής της Ιερατικής Σχολής Θεσσαλονίκης, πρωτοπρεσβύτερος πατέρας Γρηγόριος Σταμκόπουλος, θα εκθέσει, με προβολή εικόνων, τα θρησκευτικά προσκυνήματα της Ιορδανίας.

Κατά τη διάρκεια όλων των ημερών διοργάνωσης της PHILOXENIA στο Περίπτερο 15 με την εποπτεία της Αγιορείτικης Εστίας θα λαμβάνει χώρα έκθεση φωτογραφιών του Αγίου Όρους (από επισκέπτες bloggers), καθώς και βιβλίων, τουριστικών οδηγών και χαρτών για την Αθωνική Πολιτεία. Ακόμη στο ίδιο περίπτερο θα εκτίθεται και η έκθεση φωτογραφιών από την Ιορδανία του Χ. Αλεξάκη.

PHILOXENIA: Μία πορεία ανάπτυξης 28 διοργανώσεων
Το 1985 πραγματοποιείται στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης η 1η PHILOXENIA από τις 24 έως τις 28 Απριλίου. Διοργανώθηκε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και κατέλαβε 20.000 τμ, ενώ συμμετείχαν 177 εκθέτες, εκ των οποίων 161 ελληνικοί οργανωτικοί φορείς, που παρουσίασαν δραστηριότητα τουλάχιστον 700 τουριστικών επιχειρήσεων και ξένοι εθνικοί τουριστικοί οργανισμοί 12 χωρών.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης δεκαετίας διοργάνωσης, η PHILOXENIA υλοποιεί μεγάλα άλματα ανάπτυξης και η 10η έκθεση από τις 3-6 Νοεμβρίου 1994 έχει συνολικά 222 εκθέτες από την Ελλάδα και 17 ξένες χώρες. Στη συνέχεια και στις παρυφές της νέας χιλιετίας, η 15η PHILOXENIA του 1999 ήταν για πρώτη φορά κλειστή για το κοινό τις πρώτες δύο ημέρες της, προκειμένου να διεξαχθούν απρόσκοπτα επιχειρηματικές συναντήσεις. Η έκθεση αυτή υποδέχτηκε συνολικά 530 εκθέτες από την Ελλάδα και 46 ξένες χώρες με 10 επίσημες κρατικές συμμετοχές.

Από το 2000 και έπειτα η PHILOXENIA καταξιώνεται ακόμη περισσότερο και ενδεικτικά το 2005 στην 21η διοργάνωση της καταγράφει 696 εκθέτες, ενώ υλοποιούνται 1.830 προκαθορισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις, με επισκέπτες προερχόμενους απ’ όλη την Ελλάδα και από 17 ξένες χώρες.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | www.uti.gr | Return to Top | | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication